För mycket!





Jag har idag varit på återbesök med Sigge på djursjukhuset, de infekterade bölder som han haft under ena tassen var mycket bättre men så visade det sig att han istället är lite varig, röd och inflamerad vid VARJE klo alla tassar istället.
Jag blir så trött och ibland blir det bara för mycket!
Ska han aldrig få vara helt bra....det blev nya blodprov, lite vitamintillskott och ett antibakteriespray.
Jag känner mig nedstämd och något tung, jag har en huvudvärk som bankar galet.
Om ett par timmar ska vi på 3årskalas....hoppas jag har fått upp huvudet och humöret tills dess.

Ber om ursäkt för mitt trista och nedstämda inlägg....men ibland är inte allting tjo å tjim å klackarna i taket, utan faktiskt crap!

Som ni ser har den supertorra Ljungen åkt ut och nya blommor kommit in. Det är väldigt ofta jag kommer hem med nya blommor när jag känner mig nere.

Hoppas ni har en bra dag!
Ta hand om Er:)
Crapkram!


6 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Ja du, ibland underar man...som sagt. Vet också hur det är..tycker inte vi gör annat än är på lasarettet av olika anled. Men ngn gång så blir det säkert bra!!
    Hoppas "vovven" kryar på sig...och att det han fått hjälper!!
    Hoppas huvudvärken är bättre och att du får en mysig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Usch.. Stackars Sigge, hoppas han slipper mer krabb nu!
    Hoppas huvudvärken släpper oxå!

    Tyckte hyllorna du gjort va supersnygga förresten!!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Stackars Sigge.. Nu hoppas jag på att han blir bra i sina små tassar..

    Blommor kan förhöja stämningen mycket och jag hoppas de lyckats höja ditt humör..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Kramar till dig!! Jag håller med, det är inte alltid livet e lätt och man svävar på moln...

    Kram Ida

    SvaraRadera
  5. nä verkligheten är inte alltid så himla kul...hoppas du blev bättre och orkade med kalaset..kramis semlan.ps jag köper med blommor när jag deppar..konstigt..ds..

    SvaraRadera
  6. Stackars Sigge! Och stackars matte! Vet hur det är när ens djur inte är helt ok.
    Kramis Anna!!!

    SvaraRadera