Inte alltid så lätt


 





Nä...det är inte alltid så lätt att veta hur man vill ha det!
Jag har ju jobbat på ett litet projekt som nu nästan är helt färdigt. Jag har gjort ett par "hyllor" till vardagsrummet där den eftersuktade bänken från Blomsterlandet hade blivit fin, men så fick jag en fix idé om något helt annat...och jag menar verkligen någonting helt annat!
Så efter lite sågande, spikande, slipande och lasering i olika färger sitter de tunga "hyllorna" nu på väggen.
Men sen de kom upp har jag stirrat väldigt kritiskt på dem, varit tveksam och inte riktigt fått till det med vad jag ska ha på dem. Jag får nog ge dem ett tag så kanske jag vänjer mig:)
Som ni kanske förstår är det ju inte vanliga hyllor jag satt upp.

Lyckas jag få till det och jag blir nöjd så kanske ni får se dem senare:)

Hoppas ni haft en bra dag!
Själv har jag varit och fotat till en hemsida, jag hade mina två assistenter Phoebe och Ella med mig....Jihaaa!
Sen höll vi nästan på att blåsa bort ute, tycker det blåser halv storm var och varannan dag numera.......eller är det jag som är urblåst!

Sköt om er & håll i er!
"Hyll"kram!

2 kommentarer:

  1. Spännande det låter med ditt projekt..nu gör du nog alla jättenyfikna...iallafall mej..hihi..hoppas få se snart..Kul med foto..jättefina bilder här hos dej...själv är jag nybörjare med kameran..
    Kram på dej
    Anita

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag älskar dina väggljushållare. Hur mycket tar du för sådana om man beställer?

    Är nyfiken på dina hyllor också ;-).

    Kram Linda

    SvaraRadera