Bröllopspresent!





Ska ni på bröllop snart eller till sommaren....och är ute efter en bröllopspresent!
Jag har två vitmålade brädor med vacker text som jag tycker passar perfekt till brudparet,

"Två själar med blott en enda tanke,
Två hjärtan som slår som ett"

Du väljer själv om du vill ha med eller utan det blommiga trähjärtat på brädan.
Brädorna har samma text och måttet på dem är: 35 x 16,5 x 2cm.
Priset för en bräda är 195kr exkl. frakt.
Är du intresserad finns brädorna och mer information under fliken
Verkstads-shopen uppe på listen på sidan.

Jag var nog lite luddig i mitt tidigare inlägg och många av er kanske trodde att det var en tegelpanna jag menade....snopet när ni fick en bräda i nyllet va?
En tegelpanna är ju också en väldigt fin och unik present både till bröllop och andra händelser och skulle man vilja ha en tegelpanna med just denna texten så fixar jag såklart det:)
 
Hoppas ni haft en bra dag bloggisar!
Brädkram

4 kommentarer:

  1. Jättefin text.Önskar dig en skön dag.Kram ulrika

    SvaraRadera
  2. Superfin!!
    Tyvärr inget bröllop i sikte :(

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Så fin.. Det skall jag fundera på.. Skall ju på första bröllopet på midsommar och ett andra i augusti =) Fast det i augusti skall det bli en fotografering och en fotobok i present =)

    Återkommer säkert med en beställning..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Va fint du har det och verkligen proffsig på att fota!!
    kram Michaela

    SvaraRadera