Utlottning!


AVSLUTAD!
Då var det dags för en liten utlottning, där du har chansen att vinna denna jättefina bräda med text.
Alla kan tävla även om du inte har en egen blogg. Tävlingen pågår till t.o.m den 10 april, vinnaren presenteras här på bloggen den 11 april.

Så här gör du:
1 lott om du lämnar kommentar
+1 lott om du länkar med bilden på din blogg
+1 lott om du gillar Vita Hemligheter på facebook
+1 lott om du delar tävlingen med dina vänner på facebook.

Skriv hur många lotter du tar!
Om du inte har en blogg skriv med din mejladress i kommentaren eller mejla mig på emmasverkstad@gmail.com så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Ha det gott vänner!
Lycka till-kram

63 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är gärna med! Tar tre lotter. Superfin vinst!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  2. Ååå är gärna med, Ja en lott för denna kommentar, är redan en "gillare på facebook" och en för att dela tävlingen. Så ja det blir väll 3, det! :D

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med i din fina tävling.
    Tack till tre lotter :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej, hej!
    (Ser att du har samma UNDERBARA tapet som jag har i köket! Boheme, den grå med rosor. Jag TOKÄLSKAR den!)

    Jag vill vara med och tävla. 3 lotter tack.
    Ska genast bege mej till Facebook och gilla dej där! =)

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Superfin utlottning och en tavla helt i min smak!
    Full pott på lotter för min del - kommenterar, länkar, gillar på fejjan samt delar tävlingen med mina vänner!
    Och sen är det väl bara att hålla tummarna..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. 1. Jag är med. :)

    2. Gillar på FB. Cecilia M.

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med i din utlottning. Jag tar 2 st lotter.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. 3 lotter tar jag gärna! Gillar på facebook ( Amanda Hesselgard och delar tävlingen vidare!

    Älskar budskapet! Denna hade gjort sig fin i vårt sovrum!

    Ha en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  9. Jippi vad kul! Fyra lotter tack :-)
    Länk: http://nummernio.blogspot.se/

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med!
    2 lotter:
    - vilken underbar vinst, med kärlek och värme.
    - gillar på FB.

    Ha en bra dag!
    Kristiina
    Krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  11. 1.Jag är med.

    2.redan gillat på fb med namn Lili Ying.

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  12. Hej!! Hittar inte Vita Hemligheter på fb...+ Men 2 lotter till moi!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  13. Så fin, den vill jag gärna ha. Tar tre lotter, länkat och gillat på FB, det gör jag redan. Kram Camilla

    SvaraRadera
  14. Jag är med! :) Har skrapat ihop 4 lotter! Hoppas att det är min tur att vinna denna gång hihi, ha det bra! :)

    tamarabenavides@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Skoj! Jag är gärna med! Jag länkar!
    Gillar på facebook gör jag redan men jag kan gärna dela med mina vänner. Så fyra lotter då tack!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  16. Jättefin, jag vill jättegärna ha 2 lotter. Tusen tack. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vinna den fina tegelpannanså jag har fixat tre lotter.

    Cattis

    SvaraRadera
  18. Hej svejs!
    Jag vill vara med :-) Jag tar 4 lotter, gillar på Facebook, har delat vidare på Facebook och har lagt tävlingen på bloggen här: http://xn--bstatipsen-q5a.bondmoran.nu/?p=394

    Hoppas på tur! Den var verkligen urfin!!
    Kram
    Bondmoran
    www.bondmoran.nu
    bondmorans at hotmail.se

    SvaraRadera
  19. hej hej
    gör ett nytt försök att vinna en tegelpanna..
    kommenterat, gillat och länkat,,
    tackelitack
    majsan

    majsanpettersson@passagen.se

    SvaraRadera
  20. Klart jag vill vara med! 2 lotter, tack!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  21. Vad fin den är.
    Jag är med i utlottningen med 2 lotter.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  22. Så fin! Delat på fb, gillat på fb, 3 lotter? Marie78Jansson@Hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej !
    Kniper 3 lotter,gillar,delar på facebook.
    annelieros@live.se
    Mvh Annelie

    SvaraRadera
  24. Klart jag vill vara med :-)
    4 lotter tar jag
    -Har delat och gillat på FB
    - Länkat på bloggen (http://masserandemamma.blogg.se/?tmp=27092359)
    - Jag gillar Vita Hemligheter på FB sedan ett tag tillbaka
    - Jag har kommenterat ;-)

    Nu håller jag tummar och tår!

    SvaraRadera
  25. Hej! de är ju så fina! klart man vill vara med ;) tre lotter tack!kram Jessica

    SvaraRadera
  26. Är jätte gärna med och tävlar. Har gillat på facebook, delat i min logg, länkat i min blogg och kommenterat här, alltså tar jag 4 lotter och hoppas nu på tur :) Ha en fin dag. Kram Jennie

    SvaraRadera
  27. Hejsan! Vilken fin utlottning du har! Den måste jag ju bara vara med på :D
    Jag har delat på fb, där jag gillar dig sen förut. Och så har jag länkat på bloggen för 4 lotter!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  28. Jag tar en lott och lämmnar en komnetar här . jag är med och tävlar.

    SvaraRadera
  29. Tar 4:a lotter, gillar redan på fb, kommenterar, ska dela på fb och länka på min blogg.
    Ha en riktigt skön tisdag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  30. Hej! Jag tar 3 lotter, kommentar, länka och gillar på fb.
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hejsan! Åh så fin. jag vill gärna vara med och tävla med 1 st lott, tack!
    Hoppas på tur.
    Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jätte fin verkligen! Jag tar 1 st lott, tack!
    Kram
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Vill absolut vara med:)
    Tar 3 lotter
    Kommentar, länkar från bloggen, gillar redan på FB

    Kram Marianne

    SvaraRadera
  34. Kniper 4 lotter.
    Kommenterar, länkar, gillar, delar.

    SvaraRadera
  35. 3 lotter: gillar, delar och kommenterar.
    lillmaddis@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej jättefin bräda, är med på 1 lott tack.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  37. jag tager en lott,man kan ju alltid hoppas på tur.
    Som vanligt är det roligt att titta in hos Dig.
    Kram från mig

    SvaraRadera
  38. Är gärna med! Har gillat på fb, Johanna Eriksson.

    SvaraRadera
  39. Jag tar en lott och håller koll på om jag vinner.
    Maria K

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Jag är gärna med i din utlottning, tar två lotter (länkar på min blogg)
    Trevlig helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  41. Jag tar TRE lotter tack:)
    Trevlig helg!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  42. Hej vännen!
    Om jag är med i din utlottning, vill du då vara med i min? ;)
    Jag har visserligen inte gjort min vinst själv men den är fin ändå, hihi!
    Klart jag är med! 4 lotter kniper jag och delar på FB som Emma Wärnström.
    Kram kram

    SvaraRadera
  43. Jag tar en lott! :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men guuuud jag höll på att missa din fina utlottning,tar två lotter och hoppas på tur.Kram ulrika

      Radera
  44. Vill gärna vinna! 1 lott och min mailadress är nina.rantalainen@telia.com

    SvaraRadera
  45. Vilken fin blogg och kul tävling :)
    Klart att jag vill vara med, jag tar 3 lotter tack.
    Nu måste jag läsa vidare här inne...kram och ha en finfin lördag/Diana

    SvaraRadera
  46. OOhhh, jag tar genast 2 lotter, har ingen FB. Länkar :)
    //Helena

    SvaraRadera
  47. Jättefin vinst. Jag är med i utlottningen med en lott.
    carina.yli-panula@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag vill självklart vara med i tävlingen! Två lotter, tack! Vilken fin blogg du har, återkommer gärna :)

    Glad påsk,
    Jenny

    SvaraRadera
  49. Underbar utlottning! Jag är självklart med :)

    Mvh Mimmi

    SvaraRadera
  50. Hejsan :)
    Vill gärna vara med i din fina utlottning.
    Tar 2 lotter och länkar från min blogg.
    Ha en härlig dag.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  51. Underbart fin Emma klart jag vill va med i din utlottning!!!!

    SvaraRadera
  52. Hej jag vill vara med och tävla om den underbara tavlan.
    jag har gillat din sida på Facebook och delat tävlingen och kommenterat = 3 lotter
    kicki.karlsson@nybro.se

    SvaraRadera
  53. Tar 4 lotter

    Gillar och delar på Fb (Carola lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/brada-med-text.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  54. Hejsan!
    Vill gärna vara med i din fina utlottning!
    4 lotter till mig :D
    Ha det gott!
    Kramar Anita K

    SvaraRadera
  55. Självklart är jag med!!<3

    SvaraRadera
  56. Är gärna med på tävlingen med 3 lotter. :)

    sara.k.engman@gmail.com

    /Sara Källefjord Engman

    SvaraRadera
  57. Den här fina brädan vill jag förstås tävla om! Höll nästan på att missa den. Men jag länkar och tar 2 lotter.

    Påskhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolina Karlsson9 april 2012 kl. 17:13

      Är gärna med i den här tävlingen...3 lotter för min del

      carro_totarp@hotmail.com

      /Carolina Karlsson

      Radera
  58. Hej å hå!

    Bättre sent än aldrig ;-)

    Är så glad att jag snubblade över din blogg & inte visste jag att jag var i SÅÅÅ stort behov av en tegelpanna men den är såå underbar så jag behöver verkligen en sådan fining. Jag hugger 4 lotter:

    1 lott om du lämnar kommentar- CHECK
    +1 lott om du länkar med bilden på din blogg - CHECK (http://thehouseofdesign.blogspot.se/2012/04/finaste-tavlingen.html)
    +1 lott om du gillar Vita Hemligheter på facebook - CHECK (Nettan Magnusson)
    +1 lott om du delar tävlingen med dina vänner på facebook - CHECK
    
    mvh
    houseofdesign@mail.com

    SvaraRadera
  59. Hej.
    Jag vill gärna vara med! Kniper 3 st lotter. :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  60. Gaaa... Hur har jag kunnat missa din utlottning... Vill iaf vara med så här i sista stund och tar tre lotter...
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  61. Jag vill oxå vara med på en lott!
    =)

    SvaraRadera