Maria Montazami-känsla






Halloj på er!
Jag är just nu på inredningsutbildningen som jag skrev om i förra inlägget, detta inlägget är förberett och shemalagt och poppar upp automatiskt då jag inte kan vara den som "poppar" in det. Har aldrig schemalagt inlägg tidigare då jag skriver när andan faller på och jag har något att säga eller visa, jag hoppas nu att detta funkat så ni kan se vilka fina smycken jag köpt. Rusade igenom KappAhl och fick se röda prislappar på smyckesställningen, det blev en tvärnit såklart. Det ljusgröna halsbandet med en tassel som bjuder på lite Maria Montazami-känsla kostade 20kr precis som det matchande armbandet, armbandet har peace-tecken och både halsbandet och armbandet har små buddha-huvuden. Det svarta halsbandet med en uggla som det inte var rea på kostade 99kr.
Jag gillar långa halsband, ugglor, peace och att fynda på rea och så gillar jag även tassels och Maria Montazami.

Önskar er en bra onsdag!
Smyckeskram

3 kommentarer:

  1. Underbart & sååå billigt :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen billigt, men mycket snyggt oxå. Visst är det roligt med
    Maria Montezani och hennes förklaringar.
    Tänk så kul de hade oxå på skolträffen i Västerås.
    Det var snyggt allt sammans du köpt,billigare kan du nog inte få.
    trevligt

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga fynd du gjort! Ser finfina ut=)
    Kram

    SvaraRadera