Resultatet av helgens rännande...





Så här blev resultatet av helgens rännande med några tapetrester. Jag hade inte så mycket kvar av tapeten så efter lite funderande så blev tapeten uppsatt i form av en ruta på väggen. Detta är tjejernas del av vårt kontor/lekrum, här har dom sitt skrivbord och sin lilla tv. På tapetrutan satte jag upp några ramar, jag har fått i bilder i en del av dem  och ett par av deras teckningar. Nu får vi se hur länge tapetrutan blir kvar....ända tills jag kommer rännande med nästa tapetrester kanske:)

Trevlig kväll alla fina läsare!
Tapetrutekram

6 kommentarer:

  1. Så fint det blev!
    Och så fin tapet.

    SvaraRadera
  2. Åå så utruligt kreativt og flott:))

    SvaraRadera
  3. Ble jo bare utrolig flott:)
    Kjempe kreativt og passet kjempe fint inn:)
    Klem Merete

    SvaraRadera
  4. Oooo...Underbart vackert ♥...
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Fiffigt och snyggt. Så påhittig du är :)

    Fin blogg har du också, hit kommer jag tillbaka :)

    SvaraRadera