Ett helt zoo i soffan!





Nu är det snart ett helt zoo i soffan!
Två nya kuddar har tillkommit, kudden med en räv på kommer från Lagerhaus och kudden "You are awesome" är från Åhléns.

Jag är hemkommen efter en fantastisk inredningsutbilding med härliga Mija Kinning, som jag lovar att  berätta mer om en annan gång. Mindre härliga är SJ som gjorde tågresan, eller snarare den ganska obefintliga tågresan hem allt ifrån fantastisk. "Tågresan" får nog också bli en senare historia....för när jag kom hem möttes jag av en sjukstuga som har hållit mig upptagen i princip dygnet runt, båda mina små tjejer har 40graders feber och är väldigt dåliga. Allt focus har hamnat på dem och jag har inte ens hunnit packa upp resväskan ännu.

Jag hoppas ni har en fin helg allihopa!
Sjukstugekram

3 kommentarer:

  1. Hihi Snyggt Zoo :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Vilka härliga kuddar.

    Hoppas att tjejerna kryar på sig snabbt.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Åh så fint det ser ut hos dig!
    Tråkigt att båda dina tjejer blivit sjuka, usch och fy. Hoppas de kryar på sig!
    Kram

    SvaraRadera