Lifehouse!

Förbered er på en hejdundrandes massa bilder från våra två resor för att se mitt absoluta favoritband Lifehouse, det Amerikanska bandet som tyvärr inte är så kända i Sverige. Jag har lyssnat på dem sedan deras första skiva "No name face" år 2000 och har i 15 år sagt att jag nog aldrig kommer att få se dem live.
 Men så kom det en Europa-turné och den 21 september var vi på plats i Berlin för att äntligen se dem!
En så fantastisk upplevelse, vi träffade bandet innan spelningen, plus att jag träffade två goa tyska tjejer, Nikki och Ilse.
Under spelningen tystnade bandet...frågade om det fanns en Emma och Niklas från Sverige i publiken, de fortsatte med att Niklas hade något att fråga mig, han gick ner på knä, bandet väntade, publiken klappade....ja ni fattar kanske vad det leder till?





På väg hem från Berlin bestämde jag mig för att jag ville ha mer. Så väl hemma bokade vi biljetter, flyg och hotell till London för att två veckor senare se dem igen.

För att man lever bara en gång.


Även Nikki var där såklart!





O2 Sheperd´s Bush













Ytterligare en fantastisk spelning!


Det visar sig att vi bor på samma hotell som bandet, det blev några hissresor och lite barhäng ihop.


Jag undrar just vad Ricky egentligen tänker här...



Inte ens Jason Wade kom undan mig.


Så gör er själva en tjänst, skriv in "Lifehouse" på din Spotify och lyssna!!

/Emma - Faktiskt lite fortfarande svävande på moln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar